در ادامه مطلب آمده است: یکی از دردهایی که سالهای سال است مردم بروجرد با آن روبرو هستند، کمبود فضای فیزیکی و تخت در بیمارستانها است، بیمارستان های چمران و امام(ره) بروجرد هر کدام فرسوده تر از دیگری و با کمبود فضا این روزها به بیماران خدمات ارائه می دهند.
بیمارستان هایی که حال و روز خوبی ندارند، وضعیت بییمارستانها هر لحظه وخیم تر می شود اما چاره ای نیست و بیماران در هنگام نیاز به بیمارستان هایی مراجعه می کنند که به دلیل کمبود فضا و تخت به ناچار باید در راهروی بیمارستان بستری شوند.
بیمارانی که بعد از بستری در بیمارستان نیاز به آرامش و استراحت دارند باید در محل رفت و آمدها بستری شوند، انگار چاره ای جز این نیست و باید این روند تحمل شود و آنقدر در راهروی بیمارستان منتظر باشند تا شاید تختی خالی شود و این بیمار در اتاق بستری قرار گیرد.
به نظر می رسد بی توجهی به بیمارستان های بروجرد و بستری بیماران در راهرو به اوج خود رسیده و وضعیت این روزهای بیمارستان های بروجرد تاسف بار است.
این در حالیست که 9 سال پیش کار ساخت بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) واقع در شهرک اندیشه آغاز شد و قرار بود با ساخت این بیمارستان بخش عمده ای از مشکلات بهداشتی و درمانی بروجرد حل شود اما تا کنون این پروژه حدود 85 درصد پیشرفت کرده است و همچنان نیمه کاره است.
تیرماه امسال بود که ضرب الاجل ها برای تکمیل ساخت این بیمارستان به میان آمد و استاندارد لرستان در بازدید از این بیمارستان گفت به هرقیمتی باید این بیمارستان باید تا قبل از پایان سال 95 تکمیل و تجهیز شود و در چرخه درمان قرار بگیرد.
تنها دو ماه و نیم تا پایان سال باقی مانده و این سوال در ذهن خیلی از افراد شکل گرفته که آیا بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) تا پایان سال تکمیل می شود؟
البته در طول 9 سال ساخت از روند ساخت این بیمارستان وزرا، معاونان وزیر و مسئولان استانی از این پروژه نیمه کاره بازدید کرده و هر بار فقط خبر از وعده ها و زمان افتتاح بوده و وقتی زمان مورد نظر رسیده، دیده شده این بیمارستان آماده افتتاح نیست.
'عباس گودرزی' نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با بازتاب بروجرد با اشاره به بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) گفت: قرار شده این بیمارستان تا قبل از سال به بهره برداری برسد اما با توجه به فصل سرما پیشرفت کار مشکل می شود و می طلبد وزرات راه و استاندار همت مضاعفی را به خرج دهند تا این پروژه در زمان مقرر به بهره داری برسد.
وی اضافه کرد: ما این دلواپسی را داریم که این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری نرسد و این دلواپسی ما سبب می شود تا پیگیری بیشتری صورت گیرد.
به گفته وی دلواپسی فقط در حوزه سیاست نیست بلکه در حوزه اقتصاد، بهداشت و سلامت مردم هم دلواپسی داریم.
به گزارش بازتاب بروجرد امیدواریم تا دو ماه آینده این بیمارستان تکمیل و تجهیز شود تا مشکلات بخش درمانی در این شهر حل شود.
منبع:پایگاه اینترنتی بارتاب بروجرد
7269/6060
خبرنگار: الهام بابایی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.