به گزارش خبرنگار ایرنا کارگران شرکت پارسیلون دلیل تجمع خود را حل ریشه ای مشکلات این واحد تولیدی و پرداخت معوقات خود توسط مسئولان لرستان اعلام کردند و با اهدای دسته های گل از تلاش مسئولان به ویژه هوشنگ بازوند استاندار قدردانی کردند.
اواخر سال گذشته بود که مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از رفع مشکلات پارسیلون و پرداخت مطالبات و حقوق معوقه کارکنان و کارگران این شرکت خبر داد.
وی افزود: کارگران پارسیلون حدود 14 ماه حقوق معوقه و حدود 19 ماه مشکل بیمه ای مربوط به سال های گذشته داشتند که رفع این مشکلات به طور کامل در حال انجام است.
غضنفری یادآور شد: بعد از برگزاری جلسات مکرر ستادهای تسهیل، اقتصاد مقاومتی، شورای تامین و شورای نظارتی در خصوص رفع مشکلات واحد عظیم و اثرگذار پارسیلون، خوشبختانه کنسرسیومی متشکل از بانک های عامل و شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند با همت استاندار و همه دستگاه های نظارتی و بانک های عامل اجرا شد.
شرکت پارسیلون خرم آباد(سهامی عام ) به عنوان بزرگترین تولید کننده الیاف فیلامنت نایلون و گرانول پلی آمید 6 در سال 1353 تاسیس شد که در دهه 80 پس از واگذاری به بخش خصوصی دچار رکود و بحران شد.
این شرکت در سال 1363 به بهره برداری رسید و ظرفیت تولید سالانه آن 14 هزار تن انواع نخ نایلون خام و استرچ و یکهزار تن گرانول پلی آمید 6 اعلام شد.
محصولات پارسیلون در صنایع تکسچر ایزینگ، بافندگی کتن و راشل، گردباف، تولید نخ تور ماهیگیری، جوراب بافی، شیلنگ، لاستیک و انواع قطعات پلاستیکی مهندسی مورد استفاده قرار گرفته است.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.