استاندار اردبیل گفت: تقویت وجذب سرمایه گذار بخش خصوصی در اولویت دولت است.

به گزارش خرنگار ایسنا منطقه اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل با تاکید بر رفع موانع تولید گفت: باید در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ماده‌ها و تبصره هایی که مانع سرمایه گذار ی بخش خصوصی است شناسایی و کنار گذاشته می شود .

استاندار اردبیل بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یک دیدگاه و اصول است  تولید داخلی، افزایش صادرات، مردمی کردن اقتصاد و استاندار سازی از ویژگی های بارز اقتصاد مقاومتی است که باید برای تحقق آن کوشید .

وی با یادآوری اینکه سال گذشته تلاش کردیم چهار تا از موادی که مانع در سرمایه گذاری بود رفع کنیم، اشضافه کرد: امیدوارم اتاق بازرگانی و بخش خصوصی با ارزیابی بتواند امسال نیز چند مانع را شناسایی کنند تا بتوانیم برای رفع آن تلاش کنیم.

استاندار اردبیل افزایش اعتبارات عمرانی استان‌ها در برنامه ششم توسعه را در سال یادآور شد وگفت: در قانون برنامه ششم میزان اعتبارات عمرانی استان‌ها از 10 درصد به 30 درصد افزایش می باید بطوریکه با این اتفاق میزان اعتبارات عمرانی استان اردبیل سه برابر افزایش خواهد یافت .

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.