به گزارش خبرآنلاین لرستان- در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد به اسکان بیش از ۲۸ هزار مسافر نوروزی در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: اسکان مسافران نوروزی در شهر خرم‌آباد امسال ۴۰ درصد افزایش یافت.
علی محمد خانی اظهار داشت: در نوروز 95 با توجه به خدمات‌دهی و اقداماتی که سایر دستگاه‌ها انجام دادند شهر خرم‌آباد به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری معرفی شد.
وی افزود: انتخاب خرم‌آباد به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری وظیفه مجموعه شهرداری را دوچندان کرد و با تأکیدهای استاندار در جلسات مختلف ستاد خدمات سفر و تأکید شهردار که باید خدمات بیشتری در نوروز 96 ارائه شود، نیاز شد قبل از سال کمیته‌های مختلفی تشکیل شود این کار به‌خوبی انجام شد.
وی بابیان اینکه ایام نوروز در چهار پارک‌ در شهر خرم‌آباد ستاد اسکان تشکیل شد، بیان کرد: در نوروز 96 حدود 28 هزار 401 نفر مهمان نوروزی در شهر خرم‌آباد اسکان داده شد.
محمدخانی به افزایش 40 درصدی اسکان مسافران نوروزی در شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: ایام نوروز چهار اسکان ثابت برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.
معاون خدمات شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ایام نوروز روزانه در پارک‌های‌ نسترن، شریعتی و کیو موسیقی محلی به مدت دو ساعت برگزار شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610488
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.