بیژن سوری درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: مجریان انتخابات باید اصل بی‌طرفی را سرلوحه فعالیت‌ها وکار خود قرار دهند زیرا رأی مردم امانت است و باید از آن به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند.

وی  با اشاره به اینکه وظیفه مهم و محوری دستگاه قضایی شهرستان در حوزه انتخابات پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی و برخورد قضایی با آن‌هاست،افزود: دستگاه قضایی با تخلفات انتخاباتی به هیچ عنوان مماشات نمی‌کند و مردم در این رابطه به شدت خواستار برخورد با متخلفان از دستگاه‌های مسئول هستند.

رئیس دادگستری پلدختر عنوان کرد: دستگاه قضایی با رعایت اصل بی‌طرفی و مرقانون و ایجاد فضای سالم و امن در برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: تا کنون بیش از 33 انتخابات در انقلاب اسلامی سالم و پرشوربرگزارشده که مایه افتخاری بزرگ برای نظام و ملت است.

سوری تصریح کرد: قانون برای همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات وظایف و حدودی را مشخص کرده که همه باید آن را مد نظر داشته و رعایت کنند و حاکمیت نظام را نادیده نگرفته و زیر سوال نبرند.

وی گفت: دستگاه قضایی بر تخلفات انتخاباتی قبل، حین و بعد از انتخابات نظارت کامل دارد و بر اساس قانون با هرگونه تبلیغات پیش از موعد مقرر از سوی کاندیداها برخورد می‌کند.

رئیس دادگستری پلدختربا بیان این که انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: انتخابات فرصتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار مردم قرار داده تا بتوانند در سرنوشت خود سهیم باشند و این امر بیانگر مردم سالاری دینی در نظام ما است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که دشمنان چشم طمع به این دستاوردها دارند و در تلاش برای ایجاد نا امنی در کشور هستند، مجریان و دست اندرکاران انتخابات تلاش کنند تا در دو انتخابات پیش رو اردیبهشت ماه سال 96 پرشور، قانونی، سالم، در امنیت کامل و حضور حداکثری مردم برگزار شود.

سوری افزود: امیدواریم انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم فهیم کشور در انتخابات برگزار و مایه یاس و ناامیدی دشمنان نظام شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف شهرستان و دست اندرکاران انتخابات نهایت همکاری را داشته و مقدمات این انتخابات پیش رو در شهرستان را به خوبی فراهم کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 608567
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.