مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهید مهدی شکوری که برای دفاع از حرم آل الله و نبرد با نیروهای نکفیری و داعشی به سوریه اعزام شده بود، اواخر هفته گذشته به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
سرگرد پاسدار نصرالله وحیدی، گفت: پیکر پاک این شهید والامقام به استان گلستان منتقل شده است و ساعت 18 امروز نیز مراسم استقبال از این شهید در محل گلزار شهدای گمنام شهر گنبدکاووس برگزار می شود.
وی افزود: مراسم وداع با پیکر پاک شهید مهدی شکوری نیز امشب همزمان با نماز مغرب و عشا درمحل مصلی امام جعفر صادق (ع) باحضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و دیگر اقشار جامعه برگزار می شود.
سرگرد وحیدی اضافه کرد: مراسم تشییع جنازه پیکر این شهید والامقام نیز ساعت 10 روز یکشنبه از مقابل بیمارستان طالقانی گنبدکاووس به سمت امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار می شود.
وی تصریح کرد: مراسم سومین روز بزرگداشت شهادت شهید مهدی شکوری نیز روز یکشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا درمصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان گنبدکاووس پیش از این نیز دو شهید والامقام به نام 'غلامعلی تولی' و 'علیرضا صفرپور جاجرمی' در دفاع از حرم آل الله تقدیم اسلام کرده بودو شهید شکوری سومین شهید مدافع حرم این شهرستان سیزدهمین شهید استان گلستان در دفاع از حرم آل الله است.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و تاکنون 511 شهید والامقام، 2300 جانباز 237 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.