به گزارش ایرنا،حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دورود در محل مصلی این شهر افزود:در شهرستان دورود به منظور رصد تخلفات انتخاباتی از جمله تبلیغات زود هنگام علاوه بر رصد هیات های نظارت شعبه ویژه ای در دادگستری به منظور پیگیری تخلفات نامزدها و رسیدگی به شکایات دایر شده است.
وی بیان کرد:منفی بافی، اهانت به دیگران، نشر اکاذیب، شایعه پراکنی علیه دیگر نامزدها، توهین به قومیت ها و طوایف از جمله جرایم انتخاباتی محسوب می شوند که با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد.
حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه نامزدهای انتخابات شوراها از دادن وعده های خارج از اختیارات خود پرهیز کنند افزود:داوطلبین باید آگاه باشند اختیارات یک عضو شورای شهر در چه حد است و بر اساس آن به مردم قول بدهند.
خطیب جمعه دورود در فراز دیگری از خطبه های این هفته نمازجمعه دورود گفت:زلزله یکی از مخرب ترین حوادث و بلایای طبیعی است که آمادگی های خاصی در مقابله با آن لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه کشور ایران یکی از زلزله خیز ترین نقاط جهان است افزود:همانطور که در زلزله اخیر خراسان رضوی هم مشاهده شد کسانی که بیشترین آسیب را در این بلای طبیعی می بینند روستائیان با خانه های خشتی و گلی هستند که این مهم نیاز به تدبیر مسئولین دارد.
وی با اشاره به اینکه در شان جمهوری اسلامی نیست که بعد از 39سال در روستاهای ما خانه های خشتی و گلی وجود داشته باشد افزود: ای کاش این موضوع در کنار مسائل سیاسی و سیاست بازی ها که انرژی مسئولین را گرفته به اولویت اول تبدیل شود.
7268/6060
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.