به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بروجرد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید آموزش وپرورش شهرستان بروجرد گفت: دستگاه تعلیم و تربیت با سرلوحه قرار دادن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش واهداف بالادستی نظام مصالح و منافع تعلیم و تربیت را در اولویت تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های خود قرار می دهد و در این مسیر صعب و دشوار تحت تاثیر حواشی قرار نخواهد گرفت.
محمد حسین اردشیر از تعامل و توسعه مشارکت های همه جانبه به عنوان یک راهبرد اساسی برای آموزش وپرورش یاد کرد و افزود: این تعامل با هدف کمک به اعتلای تعلیم و تربیت انجام می شود و نباید مسائل آموزشی و پرورشی دراین تعامل ها تحت تاثیر حواشی قرار بگیرند.
وی با اشاره به سیاست ها و برنامه های تعلیم و تربیت در دولت تدبیر و امید بیان کرد: آموزش و پرورش خود را متولی اجرای برنامه های تعلیم و تربیت می داند و برای تحقق اهداف کلان خود از وجود نیروهای همسو و همراه استفاده می کند.
معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش لرستان اضافه کرد: از مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان حیات طیبه یاد شده و این نشان دهنده اولویت و اهمیت مسائل تربیتی و معرفتی در مدرسه و کلاس های درس است.
جمشید ابوالفتحی از 7مرداد ماه 1393عهده دار اداره آموزش وپرورش شهرستان بروجرد بوده که در آیین با اهدا لوحی از خدمات او در این سمت تجلیل به عمل آمد.
6052/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشار دهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.