به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری مهریز ، سید محمد رستگاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت احوال این شهرستان افزود: طبق روز شمار انتخابات تمام فعالیت ها در شهرستان با دقت و نظم درحال انجام است .
وی ادامه داد: آنچه بیش از همه در عرصه انتخابات مهم و تعیین کننده است همان حضور و مشارکت گسترده آحاد مردم و برگزاری تمام مراحل انتخابات بر اساس مقررات است که به امید خدا انجام می گیرد.
فرماندار مهریز در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در اداره ثبت احوال این شهرستان افزود: دستگاه های خدماتی ویترین رضایتمندی مردم و آئینه خدمات دولت و مردم می باشند.
رستگاری خاطر نشان کرد: اگر از دستگاه ثبت احوال و دیگر ادارات مردم راضی باشند این نشان می دهد که ما در کارها موفق بوده ایم و به تبع آن دولت در انجام وظایفش موفق و خوب کارکرده است.
در این مراسم همچنین مدیرکل ثبت احوال استان یزد با اشاره به فعالیت ها و اقدامات ثبت احوال شهرستان در سال های گذشته گفت: ثبت به موقع وقایع حیاتی و خدمات رسانی سریع و راحت به مراجعان به عنوان یکی از اهداف اصلی سازمان ثبت احوال می باشد.
سید محمد طباطبایی افزود: اقدامات خوب و تاثیر گذاری در شهرستان مهریز با همکاری ثبت احوال و سایر دستگاه های ذیربط از جمله فرمانداری انجام گرفته است که قابل ستایش است.
در این مراسم ضمن قدردانی از جعفریانی به جای وی مهدی مصدق به عنوان رییس جدید ثبت احوال شهرستان مهریز معرفی شد.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.