به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری اشکذر ، محمد علی شاه حسینی در نشست انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل هیئت اجرایی شورای اسلامی شهرهای اشکذر و خضرآباد با اشاره به اینکه افزون بر یک ‌میلیون نفر به ‌صورت مستقیم در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت دارند اظهار داشت: با دستور وزیر محترم کشور و طبق برنامه زمان‌بندی‌شده از امروز می‌بایست اعضای هیئت اجرایی شورای اسلامی شهرها مشخص گردند که این امر در نخستین روز این دستور در شهرستان اشکذر در حال انجام است.
وی بابیان اینکه بر اساس قانون، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مسئول برگزاری انتخابات هستند تصریح کرد: هیئت اجرایی نیز مسئولیت معرفی داوطلبین را به هیئت نظارت بر عهده دارد.
فرماندار اشکذر با تأکید بر اینکه تأیید صلاحیت داوطلبین شورا اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه اعضای هیئت اجرایی است گفت: تعامل، هماهنگی، همدلی و پرهیز از سلیقه‌های سیاسی، جناحی و محلی می‌تواند در برگزاری مطلوب انتخابات 96 مؤثر باشد.
در ادامه جلسه و با انتخاب معتمدین آقایان محمدرضا دهقانی، محمود دهقانی، علی حکیمی، اکبر مددی، سید کمال میرباقری و علیرضا کریمی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اشکذر و خضرآباد مشخص شدند.
تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اشکذر 50 شعبه است که 46 مورد آن ثابت و مابقی سیاراست ونیز تعداد واجدین شرایط رای این شهرستان نزدیک به 20 هزار نفر است .
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
7546/ 6197 خبرنگار: سعیده السادات خاتمی ** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.