به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی عصر چهارشنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان تهران در سال 95 با بیان اینکه انتخابات یک پروژه ملی است، افزود: بیش از 97 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت در سطح استان تهران در برگزاری بهتر و باشکوهتر این انتخابات فعال خواهند بود.
وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی نخواهد بود، تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان تهران فقط در شهرهایی که تعداد اعضای شوراهای آنها هفت و 9 نفره است (19 شهر) به صورت الکترونیک برگزار می شود.
چاوشی انتخابات را شکوه همبستگی و زندگی توأم با مدنیت یک ملت عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات مشروعیت سیاسی و عامل صیانت از اقتدار ملی کشور است که انتقال مشروع قدرت را سامان می­ دهد و در عین حال یک پروژه ملی و اساسی است که در اجرای آن همه دستگاه ­ها طبق قانون باید بسیج شوند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر حضور حداکثری مردم در امر انتخابات گفت: اگر مردم در امور کشور دیده شوند به همان اندازه نیز رشد و اعتماد به نفس می یابند و هر وقت حضور اقشار مختلف در حکومت پررنگ شود وزن نظام سیاسی سنگین تر می شود.
به گفته وی، کمیته­ های مختلف ستاد انتخابات، اعم از امنیتی، انتظامی، اطلاع­ رسانی، حقوقی، فن­آوری، پشتیبانی و استعلامات همگی برای تحقق این مهم فعال شده ­اند.
چاوشی با بیان اینکه باید از هرگونه اقدامی که سبب نگرانی و دلسردی مردم شود پرهیز کرد، خاطرنشان کرد: هر حرکتی که امروز مردم را از انقلاب و آینده کشور مایوس کند خدمت به دشمنان ایران اسلامی است و باید درنظر داشت که حفظ مردم در صحنه و تلاش برای جذب حداکثری جامعه از اهمّ وظایف مسئولان است.
آخرین جلسه شورای اداری استان تهران با حضور حسین هاشمی استاندار و فرمانداران، مدیران کل و بخشداران شهرستانهای تهران در محل استانداری برگزار شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.