قدرت الله فلاح نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، 48 نفر جهت انتخابات شورای شهر و 891 نفر نیز در انتخابات شورای روستاهای سلسله ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تعداد 98 نفر از ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستاها در سلسله، زن هستند، اظهار کرد: تعداد داوطلبین حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر الشتر و فیروزآباد در مجموع 48 نفر است که از این تعداد، 27 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر الشتر و 21 نفر نیز در انتخابات شورای اسلامی شهر فیروزآباد ثبت ‌نام کرده و45 نفر از ثبت‌نام کنندگان مرد و 3 نفر نیز زن هستند.
فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: در مجموع در بخش مرکزی 669 نفر و در بخش فیروزآباد نیز 222 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها شده و با حضور در فرمانداری مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
فلاح نژاد با بیان اینکه از مجموع 266 روستای شهرستان تنها 110 روستا دارای شورا و دهیاری هستند، افزود: با پایان یافتن مهلت و کار ثبت نام داوطلبان و طبق قانون انتخابات بررسی صلاحیت نامزدها توسط مراجع چهارگانه از هفتم فروردین ماه جاری آغاز شده و نتایج آن در تاریخ 17 همین ماه اعلام می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.