به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد 144 نفر در شهرها و 122 نفر برای انتخابات شورای روستاها ثبت نام کرده اند.
وی با بیان این که آمار ثبت نام کنندگان شامل 252 نفر مرد و 14 نفر زن است تصریح کرد: برای عضویت در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آران و بیدگل 83 نفر، سفیدشهر21 نفر، نوش آباد 14 نفر و ابوزید آباد 26 نفر هم چنین برای روستاهای بخش مرکزی 38 نفر و روستاهای بخش کویرات 84 نفر داوطلب ثبت نام کرده اند.
به گفته وی، زمان ثبت نام از متقاضیان شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفندماه سال 95 تا ششم فروردین سال 96 انجام شد.
رئیس ستاد انتخابات آران و بیدگل با بیان اینکه انتخابات در 4 حوزه شهری و 9 حوزه روستایی برگزار می شود خاطرنشان کرد: کار رسیدگی به صلاحیت کاندیداها توسط هیات اجرایی شروع شده است و طبق جدول زمانی بررسی صلاحیت ها ادامه و اعلام خواهد شد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.