مهدی شاه نصیری روز پنجشنبه در حاشیه استقبال از این بانوی ورزشکار لرستانی در شهر الیگودرز در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 11 کشور از قاره های اروپا و آسیا در کشور آذربایجان برگزار شد و سرلک اهل الیگودرز تنها بانوی شرکت کننده در این مسابقات از استان لرستان بود.
وی اضافه کرد: این وزشکار لرستانی یکی از شانس های کسب مدال در مسابقات جهانی ایتالیا است.
رئیس اداره ورزش و جوانان الیگودرز حمایت از ورزش بانوان را یکی از برنامه های این اداره عنوان کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان الیگودرز با تمام توان از قهرمانان ورزشی حمایت می کند، با همه امکانات از مدال آوران شهرستان حمایت می کنیم .
فاطمه سرلک دارنده مدال طلای این این مسابقات نیز در گفت و گو با ایرنا ضمن تقدیر از زحمات مدیریت ورزش استان لرستان گفت: از هیچ تلاشی برای کسب مدال طلای مسابقات ایتالیا دریغ نمی کنم و امیدوارم با کسب این مدال مردم شهرستان الیگودرز را بار دیگر خوشحال کنم.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت کرده است، افزود: از کشور ایران 40 شرکت کننده حضور داشتند که در این میان چندین مدال برای کشورمان بدست آمد.
به گزارش ایرنا آیین استقبال از فاطمه سرلک با حضور مسئولان و مردم ورزش دوست الیگودرز برگزار شد.
نخستین دوره رقابت ‌های اورآسیایی 'توکی ما' قهرمانی جهان که از روز 19 اسفند‌ماه در کشور جمهوری آذربایجان برگزار شده بود، سرانجام با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
7279/3022
خبرنگار: جابراسدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.