*** نشست خبری گزارش قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان با حضور مدیران شهری در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان تشکیل می شود.
دقایقی پس از نامگذاری سال ۹۵ به عنوان سال 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' از سوی مقام معظم رهبری نخستین جلسه نشست ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان در سال ۱۳۹۵همزمان با تجدید میثاق مدیران شهری با آرمان های شهدا با حضور مدیران شهری اصفهان در گلستان شهدا این شهر برگزار شد و شهردار اصفهان از تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در راستای عمل تا اقدام مسائل اقتصاد مقاومتی خبر داد.

*** کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در سالن اجتماعات این مرکز تشکیل می شود.
این نشست با توجه به اجرای طرح های نوروزی و بمنظور ارائه گزارش عملکرد یکسال گذشته جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار می شود.

*** همایش شعر استاد باغبان با عنوان ' در شور بهاران' در سالن بصیرت شهرداری مرکزی اصفهان برگزار می شود.
خلیل بلدی متخلص به باغبان در سال 1318 شمسی در خمینی شهر چشم به جهان گشود و در سال 1383 دیده از جهان فروبست.

*** دومین جلسه کمیته ستاد اطلاع رسانی انتخابات با حضور سید رضا عقدایی رییس ستاد انتخابات استان در دفتر وی تشکیل می شود.
این جلسه بمنظور هماهنگی درباره اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب برای حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در اصفهان تشکیل می شود.


*** آیین اختتامیه رویداد دانشجویی دیوارنگاری شهری با عنوان 'هزار و یک شهر' در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
این رویداد با حضور دانشجویان هنر سه دانشگاه استان اصفهان ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، مؤسسه آموزش عالی سپهر اصفهان و دانشکده فنی و حرفه ای سمیه) از نهم اسفند سالجاری کار خود را آغاز کرد.
در این رویداد هشت هزار مترمربع از دیواره های کوتاه و بدنه خیابان های مناطق 15 گانه شهر اصفهان با هدف رفع نازیبایی دیواره های کوتاه بدنه شهری، ارائه یک زمینه و موضوع مشترک معرفی داستان ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد.
محتوای طرح های اجرایی بر روی دیواره ها، داستان های پندآموز قرآنی و اساطیری ایرانی است و روند طرح آوری از طریق سفارش به اساتید نقاشی و فراخوان هنرمندان صورت گرفت که پس از داوری طرح های ارائه شده 60 طرح از 90 داستان مطرح شده انتخاب و بر 150 دیوار مختلف سطح شهر اصفهان اجرا شد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.