به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر بازار و قیمت‌ها، اظهار داشت: نباید افزایش تقاضا برای خرید در بازار، بهانه ‌ای برای گران ‌تر شدن اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم شود چرا که گاها مشاهده شده که عده‌ای سودجود از هر فضایی سوء استفاده می‌کنند تا کالای خود را با قیمت‌ های گزاف به فروش برسانند.
وی با اشاره به شعار سال، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مشارکت همگانی است لذا مسئولان بایستی عملکرد خود در ارتباط با تحقق اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح کنند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به 14 اسفند، سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: این نهاد کارهای بزرگی در راستای خدمت به محرومان جامعه انجام داده است که بخشی از آن اقداماتی را که به آبروی نیازمندان لطمه وارد نمی‌کند را مسئولان این نهاد باید به مردم گزارش دهند.
خطیب جمعه الشتر به لزوم گسترش روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: همه نیاز نیازمندان جامعه را کمیته امداد نمی‌تواند مرتفع سازد و انتظار می‌رود تا با مشارکت همگانی در گسترش روحیه احسان و نیکوکاری در راستای زدودن فقر در جامعه بیش از پیش تلاش شود.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
مهمترین اخبار لرستان، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنا لرستان به نشانی @IRNALORESTAN در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.