مجتبی خجسته روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این تجهیزات شامل تخت بیمارستانی، تخت و دستگاه دیالیز، کولرآبی و گازی بودند که در بخش های مختلف این 2 بیمارستان نصب و راه اندازی شده اند.
وی اظهار کرد: امسال با کمک خیرین چهارطرح بهداشتی و درمانی برداری ازجمله بهره برداری از اورژانس امام حسن(ع) درقالب 77 تخت بیمارستانی، با 40میلیارد ریال کمک خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.
رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد ادامه داد: بهره برداری از ساختمان مدیریت بحران بیمارستان شهید چمران با 21 تخت وهزینه چهارمیلیارد و 500 میلیون ریال، افتتاح خانه بهداشت روستای حاج عبدالله و مرکز مشاوره قبل از ازدواج در مجموع با سه میلیارد و 500میلیون ریال که 50 درصد آن سهم خیرین و مابقی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوده از جمله این طرح ها بوده است.
خجسته بیان کرد: برای احداث وتجهیز این طرح ها در مجموع 112 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و حمایت های خیرین سلامت این شهرستان هزینه و این مراکز بهداشتی و درمانی در فضایی به مساحت 2 هزار و 650 مترمربع ساخته شده است.
وی اضافه کرد: در روزهای آینده شاهد افتتاح پایگاه اورژانس 115 درمیدان نواب این شهرستان با هدف کمک رسانی سریع به ساکنان شهرک ها وروستاهای مسیرنیز خواهیم بود.
رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد افزود: این پایگاه اورژانس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینی به مساحت 200مترمربع با 2میلیارد ریال در حال ساخت است.
خجسته تاکید کرد: مراکز درمانی شهرستان بروجرد با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه هستند که انتظار می رود با حمایت های مسئولان در آینده این نواقص جبران و شاهد بستری شدن بیماران در راهروی بیمارستان ها نباشیم.
شهرستان بروجرد با حدود 400 هزار تن جمعیت و قرار گرفتن در مسیر محورهای ترانزیتی جنوب به شمال کشوردارای سه بیمارستان دولتی، 2 بیمارستان خصوصی است.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.