استاندار لرستان از تعطیلی برخی از اماکن گردشگری استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

استاندار لرستان از تعطیلی برخی از اماکن گردشگری استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال پروتکل اقتصادی بر این مشکلات فائق شد.

به گزارش جماران، سید موسی خادمی در نشست صمیمی با فعالان گردشگری، روسا و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جامعه هتلداران که امروز ۲۰ تیرماه برگزار شد، از تعطیلی برخی اماکن گردشگری استان از جمله تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال ۹۷ استان با رشد ورود گردشگر روبرو بود که این روند با وقوع سیل و فراگیری ویروس کرونا دچار وقفه شد افزود: گردشگری محور اصلی توسعه استان است و به‌ منظور توسعه گردشگری پیگیری برای افزایش پروازها به استان، ارتقا سطح کیفی و همچنین درجه‌بندی مراکز اقامتی و پذیرایی و تزریق اعتبارات ویژه در دستور کار قرار دارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: به ‌واسطه شیوع ویروس کرونا هم وضعیت سلامت و هم اقتصاد تحت شعاع قرار گرفت که می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال پروتکل اقتصادی بر این مشکلات فائق شد.

خادمی با اشاره به شیوع بالا ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان اضافه کرد: فعالان گردشگری علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به فرهنگ‌سازی در جهت استفاده از ماسک، حذف ترددهای بی‌مورد و عدم برگزاری مراسم عروسی و عزا در جامعه کمک کنند.

وی بیان کرد: بنا بر مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برخی از مراکز گردشگری همچون تالار، باغ تالار، قهوه‌خانه، کافی‌شاپ، رستوران و سایر مراکز مشابه از تاریخ ۱۶ تیرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.