رییس دادگستری دورود گفت: امسال ۸۷ زندانی دراین شهرستان مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند.

رییس دادگستری دورود با اعلام اینکه امسال ۸۷ زندانی دراین شهرستان مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند، گفت: دورود یکی از امن ترین نقاط کشور است و بستر لازم برای سرمایه گذاران در این شهرستان فراهم است.

به گزارش جماران، بیژن سوری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش جمعیت کیفری از مهمترین و بزرگ‌ترین چالش‌های دستگاه قضائی است افزود: با عفو عمومی مقام معظم رهبری بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به جمعیت کیفری رفع شد.

وی اظهار داشت: تعداد پرونده های وارده به شوراهای حل اختلاف در سال گذشته سه هزارو ۴۱۷  فقره بود که ۵۸ درصد آنها منجر به سازش شد.

وی تصریح کرد: از مجموع  ۲۱ هزارو ۸۸۴ پرونده موجودی در سال گذشته، ۲۱ هزار و ۹۳۲ فقره مختومه شده  که ۴۸ پرونده از این تعداد متعلق به سالهای قبل بوده است.

رییس دادگستری دورود با اشاره به اینکه در سال جاری برای یکهزار و ۵۲۴  زندانی مرخصی صادر شد افزود: در این راستا و براساس بخشنامه‌ای که از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد با اعطای مرخصی به این تعداد از زندانیان موافقت شد.

سوری با اشاره به پتانسیل های موجود و موقعیت بسیار خوب شهرستان دورود در زمینه های مختلف گفت: دورود یکی از امن ترین نقاط کشور است و بستر لازم برای سرمایه گذاران در این شهرستان فراهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.