جعفر طولابی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود:‌ تمامی پروتکل های بهداشتی باید توسط مراجعین و کارمندان ادارات رعایت شده و گندزدایی محیط به صورت مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم تشییع، تدفین، چهلم و سالگرد با جمعیت بالا ممنوع است ادامه داد: جشن های عقد و عروسی  و برگزاری هر گونه همایش و جشنواره در ادارات نیز ممنوع شده است.

وی ادامه داد: مدارس سطح شهرستان خرم آباد تا اطلاع ثانوی تعطیل  هستند و نحوه حضور کارکنان ادارات، همچنان با همان روش قبلی به صورت دو سوم استمرار دارد.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر ضد عفونی سالن جلسات و نمازخانه های ادارات  گفت: ورودی آرامستان ها، بوستان ها، پارک ها و مناطق گردشگری و تفریحی توسط شهرداری مسدود شود.

طولابی افزود: تمامی اماکن اقامتی آموزش و پرورش از جمله خانه های معلم و اردوگاه های محل اسکان، تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و گندزدایی اماکن عمومی سطح شهر خرم آباد، توسط شهرداری انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: تمامی کسب و کارها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین فاصله گذاری اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به جمع آوری و تعطیلی ضایعات فروشی ها  و رفع سد معبر اقدام نماید ادامه داد: تمامی اماکن ورزشی، سفره خانه ها، اماکن تاریخی و فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل و واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است.

فرماندار خرم آباد اضافه کرد: برگزاری نماز جماعت در مساجد ممنوع است و مراسم معنوی و پر فیض نماز عید فطر به صورت مجتمع و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای الغدیر برگزار خواهد شد.

طولابی گفت: کشتارگاه ها، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، نانوایی ها و مراکز سوخت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام  و تیم های بازرسی متشکل ازاتاق اصناف، اماکن، نیروی انتظامی، دامپزشکی و شهرداری بر فعالیت صنف های مورد اشاره نظارت نمایند.

تا ۲۴ اردیبهشت کل مبتلایان به کرونا در ایران ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر، بهبودیافتگان ۸۹ هزار و ۴۲۸  و فوتی‌ها ۶ هزار و ۷۸۳ نفر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.