حسن کاتبی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: هفت فرهنگی نمونه استانی و شهرستانی در دامغان تجلیل شدند که از این تعداد، ۲ معلم برتر استانی و پنج نفر برتر شهرستانی هستند. 

وی افزود: محمدرضا ناصری به عنوان معلم نمونه استانی و مهدی نوری زاده به عنوان دبیر ویژه استانی مورد تجلیل قرار گرفتند. 

کاتبی اظهار داشت: رضا خدایی، معصومه قریب بلوک، فاطمه نفری و زهرا نادعلیزاده نیز به عنوان معلم نمونه شهرستانی و فاطمه محمدی به عنوان معلم نمونه مدارس غیردولتی شهرستان تجلیل شدند. 

وی تصریح کرد: فرهنگیان همواره به دنبال تعلیم و تربیت و اعتلای این ۲ امر مهم در جامعه گام برداشتند و دانش آموزان نیز در سایه تلاش معلمان، ضمن رشد علمی، راه و رسم زندگی را می آموزند.

کاتبی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور و شیوع کرونا در جامعه، معلمان به صورت مجازی تلاش چشمگیری برای پیشگیری از وقفه در روند تعلیم و تربیت دارند که اقدام آن‌ها جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جامعه با همکاری همه‌جانبه فرهنگیان، آموزش متوقف نشده است‌ و روند تدریس دانش‌آموزان ادامه دارد. 

کاتبی، موفقیت هرجامعه را در گرو تقویت تعلیم و تربیت دانست و افزود: آموزش و پرورش محل انسان سازی و تربیت نسل های آینده است که توجه به این امر نیز ضرورت دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: در ایام شیوع کرونا، تعدادی از مدارس نیز با برپایی کارگاه‌های خیاطی، به تهیه و تولید ماسک‌های پارچه‌ای اقدام کردند که بدون شک این تلاش قابل ستایش است.

حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی در ۶۵۰ کلاس درس و زیر نظر یک هزار و ۱۸۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، در ۱۰۷ مدرسه، به تحصیل مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.