به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز یکشنبه در نشست با مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو یزد و جمعی از اعضای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان افزود: نامگذاری روز معلم در روز شهادت شهید مطهری بیانگر این است که شغل معلمی از جایگاه بسیار ارزشمندی در جامعه برخوردار است.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد فعالیت و مشارکت آحاد مردم جامعه برای اجرای برنامه ها متناسب باشان والای معلم در این هفته را مهم و اثر بخش دانست و تصریح کرد: برنامه های هفته بزرگداشت معلم در خور شأن و کرامت معلمان برگزار شود.
وی همچنین به تشکیل کارگروه ویژه بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال جاری سعی داریم تا برنامه های بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شود که در همین راستا با راه اندازی سامانه نرم افزاری، دانـش آموزان شهرستان می توانند با ارائه پیشنهاد درباره بهترین روش تقدیر و تشکر از مقام والای معلمان در جشنواره سپاس از معلم شرکت نمایند.
سالاری از آمادگی کامل فرمانداری برای همکاری و پیگیری اجرای برنامه های بزرگداشت این هفته خبر داد و تأکید کرد: باید زمینه مشارکت را برای فعالیت سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوریم.
12 اردیبهشت به نام روز معلم نامگذاری شده است.
7537 / 6197خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.