سامان ساسانیان روز دوشنبه در جلسه عوامل آموزش و پرورش، شهرداری و شبکه بهداشت در فرمانداری آستارا اظهار کرد: حضور کارکنان و معلمان در مدارس، اجباری اما حضور دانش آموزان برای رفع اشکالات درسی اختیاری است.

 وی بیان کرد: نیروهای شبکه بهداشت و شهرداری در ضدعفونی مدارس آستارا همکاری کنند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور ۴۳۰ دانش آموز پسر و ۴۶۶ دانش آموز دختر  از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیر ماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در ۶ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

سجاد موسوی بیان کرد: دانش آموزان باید در جلسه امتحان با ماسک حاضر شوند و مواد ضدعفونی در حوزه‌های امتحانی قرار داده خواهد شد و پیش از شیوع بیماری کرونا، ۱۸ هزار دانش آموز زیر نظر هزار و ۵۰۰ معلم در ۱۵۰ مدرسه آستارا مشغول تحصیل علم بودند.

ویروس کرونا که نه تنها کشور ما بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از روزهای نخست شیوع، گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون های این بحران در کشور بود و خسارت های سنگینی به استان و اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.