محمد رضا صفی خانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: جلساتی با فعالین اقتصادی صورت گرفت و اقدامات مثبتی در راستای افزایش تولید و احیای واحدهای صنعتی انجام شد.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، ستاد کرونا در سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان شکل گرفت و از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده شد.

صفی خانی با بیان اینکه تولید ماسک در کشور قبل از شیوع کرونا یک میلیون عدد بود اما پس از کرونا به چهارمیلیون عدد رسید ادامه‌ داد: مردم با اطمینان از ماسک هایی استفاده کردند که دارای کد بهداشت و سازمان غذا و دارو بود.

رییس سازمان صمت لرستان گفت: فاصله گذاری اجتماعی در بازار شب عید بخوبی انجام و پس از آن در راستای تصمیم گیری ستاد کرونا استان اصناف تعطیل شد که تاحد قابل توجهی در کاهش انتقال ویروس کرونا تاثیرگذار بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۷۱ هزار و ۵۱۱ بازرسی از اصناف صورت گرفت که هشت هزار و ۵۵۸ مورد تذکر منجر به پلمب چهارهزار و ۹۴۳ واحد صنفی در لرستان شد.

صفی خانی گفت: ایجاد ۲۶ واحد صنفی و صنعتی با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک در روز، راه‌اندازی یک واحد تولیدی دستکش یک‌بار مصرف با تولید سه هزار و ۵۰۰ عدد در روز، احیای یک واحد تولید البسه بیمارستانی، افزایش تولید واحدهای تولیدی الکل، احیای واحد راکد تولیدی الکل، ایجاد پنج واحد تولیدی ژل ضدعفونی کننده باظرفیت ۸۰ هزار عدد در روز و تامین و تولید مواد اولیه پتروشیمی در راستای تولید ظروف از اقدامات در این مدت بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.