به گزارش خبرگزاری مهر، محسن اسد بیگی شامگاه یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: برای تأمین تجهیزات مصرفی همانند مواد ضدعفونی، ماسک و… با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با سازماندهی صورت گرفته در حال حاضر از بُعد مواد ضدعفونی کننده که برای جلوگیری از ابتلاء کرونا بکار می‌رود، در کل استان فراهم شده و مشکلی نداریم.

وی با اشاره به پتانسیل داروخانه‌ها و همکاری خوبی که در این زمینه وجود دارد، خاطر نشان کرد: محلول‌های ضد عفونی کننده با قیمت مناسب و به اندازه کافی در داروخانه‌ها وجود دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت استاندار لرستان و سازمان صمت، تولید کننده ها و بسیج سازندگی در زمینه تولید ماسک همه پای کار آمدند و وارد عمل شدند.

اسدبیگی افزود: ماسک‌های تولیدی و مورد تأیید سازمان غذا و دارو، در حال حاضر به میزان لازم در تمام داروخانه‌ها در حال توزیع است.

وی با تاکید بر اینکه از مردم عزیز خواهشمندیم که وسایل حفاظتی همانند ماسک، محلول ضدعفونی کننده و… را از داروخانه‌ها تهیه کنند، افزود: اگر شهروندان ابهام و موردی در این زمینه داشتند، می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدا شیوع ویروس کرونا، بدون محدودیت مالی اقدام به خرید تجهیزات لازم برای کادر بهداشت و درمان کرد، یادآور شد: همچنین خیرین گرامی نیز پای کار آمدند و در این زمینه کمک‌های زیادی کردند.

اسد بیگی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ واحد تولید الکل در لرستان داریم که به صورت ۳ شیفت فعالیت دارند، افزود: به ۲۰ کارخانه فرآوری نیز مجوز دادیم که با قیمت مناسب به استان‌های دیگر هم صادرات دارند.

وی تاکید کرد: اولویت توزیع محصولات با لرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.