به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نیکبخت امروز دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه اعضا شورای اداری استان در مسئله مدیریت کرونا با دانشگاه علوم پزشکی لرستان نهایت همکاری و تعامل را داشته اند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز اول مبارزه با کرونا تا امروز نقش اساسی خود را در خدمت به مردم ایفا کرده و نهایت تعامل را با ما داشته است.

وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان مفتخر است که یک درصد بیشتر از میانگین آمار کشوری در نمونه گیری پیشتاز بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه از هرکاری که تجمع افراد در یک نقطه را افزایش می‌دهد و باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود باید به طور جدی جلوگیری کنیم، افزود: روند کاهشی فوتی‌ها بر اثر کرونا در دهه اول اردیبهشت محسوس بوده و مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را با دقت رعایت کنند تا شاهد کاهش بیشتر انتشار ویروس کرونا در استان لرستان باشیم.

نیکبخت یادآور شد: تا کنون فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان با دانشگاه علوم پزشکی لرستان نهایت همکاری را داشته و انتظار داریم از برگزاری مجالس عزا و عروسی در هر نقطه‌ای از استان ممانعت به عمل بیاورند.

وی با اشاره به اینکه پیشانی شهر. خرم آباد شهرداری خدوم و ساعی آن است که به طور ویژه می‌خواهیم مدیریت پسماندها، گند زدایی نقطه به نقطه را همچنان مد نظر داشته باشند، گفت: کنترل آرامستانهای استان مد نظر باشد و همچنان باید از تجمع در این مکان‌ها جلوگیری کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که که رئیس سازمان صمت نیز اتحادیه‌ها را از لحاظ تجهیز به ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی تجهیز کند.

نیکبخت با بیان اینکه گند زدایی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و سواری‌ها همچنان ادامه یابد و در صندلی عقب هر سواری بیش از دو نفر مسافر را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مقصد نرسانند، تصریح کرد: ندامتگاه پارسیلون خرم آباد با ویروس کووید ۱۹ بسیار عالی مبارزه کرده و در این زمینه پیشتازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.