حمید آزادبخت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای صنعتی با سرمایه اولیه ۱۴ میلیارد تومان و زمینه اشتغال ۱۴۰ نفر را فراهم کرده اند.
وی اظهار داشت: در این مدت همچنین تعداد ۱۴ مورد طرح توسعه منجر به صدور پروانه بهره برداری با سرمایه حدود هفت میلیارد تومان و  اشتغال ۳۴ نفر محقق گردید.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: سال ۹۸ در این شهرستان تعداد ۴۲ فقره جواز تاسیس "ایجادی و توسعه ای"  صادر شده  که با سرمایه اولیه  ۵۱۱ میلیارد تومان و تعهد اشتغال ۸۲۴ نفر در حال فعالیت است.
آزادبخت اضافه کرد: انتظار می رود اینگونه سرمایه گذاری ها در سال جهش تولید نسبت به سال ۹۸ پر رونق تر و پر بار تر خواهد بود.
وی مجموع واحدهای دارای پروانه بهره برداری این شهرستان را  ۶۱۰ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد  ۲۱۵ واحد فعال، ۱۳۲  واحدنیمه فعال  و ۱۶۵ واحد  غیرفعال است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به اینکه ۹۸ واحد راکد در این شهرستان وجود دارد، گفت: تعداد ۲۲ معدن در این شهرستان فعالیت می کنند.
آزادبخت افزود: شرکت ها و افراد در قالب واحدهای حقیقی و حقوقی می توانند، جواز  لازم را دریافت کنند، به شرط آنکه قصد تاسیس یک واحد تولیدی مانند کارخانه داشته باشند.
وی تاکید کرد: از مزایای اخذ جواز تاسیس، واگذاری زمین در شهرک های صنعت به شکل نقدی و یا بصورت پیش پرداخت به همراه اقساط است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.