حجت الاسلام مهدی سرلک روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: در ماه رحمت، مغفرت و برکت الهی همگان باید رعایت تقوا و پرهیزکاری را سرلوحه امور قرار دهند.
وی تصریح کرد: رمضان فرصت بی نظیر و بی بدیلی است که خدای متعال در اختیار بندگان قرار داده تا به معرفت و کمال انسانی برسند.

وی اظهار داشت: در این روزها و شبهای استثنائی خدای متعال برای نجات انسان ها سنگ تمام نهاده و اراده کرده تا به هر بهانه ای موجبات تقرّب آنان را فراهم نماید.
وی تاکید کرد: امیدواریم با نصرت حق از لحظات، ساعات، روزها و شبهای این ماه عزیز به خصوص اوقات سحر از پذیرایی های معنوی در این ضیافت نورانی قرائت، تدبّر و أُنس با قرآن کریم نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

وی بیان‌ کرد: سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری(ره) و "روز معلم" را گرامی می‌داریم و روز معلم را به همه معلمان عزیزمان در سراسر میهن اسلامی به خصوص معلمان پرتلاش و زحمت کش شهرستان الیگودرز تبریک گفته و برای همگان آرزوی سلامتی، عافیت و عزّت روز افزون داریم.
امام جمعه الیگودرز افزود: پیروزی، موفقیت و سربلندی همه معلمان و سنگربانان عرصه تعلیم و تربیت در راستای رسالت خطیرشان که همان رسالت پیامبران الهی و تربیت نسل های پاک و مؤمن است را از پیشگاه حق مسألت داریم.

وی اضافه کرد: همچنین هفته کار و کارگر را به جامعه کارگری عزیز خودمان تبریک می گویم. و برای همه کارگران، این جهادگران نبرد اقتصادی و افسران خط مقدّم عرصه تولید آرزوی موفقیت و پیروزی بیش از پیش داریم.
وی گفت: به کارگران پرتلاش زحمت کش، صبور و آبرومند الیگودرز تبریک ویژه عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: در فرهنگ اسلام موضوع کار و کارگر از جایگاه والائی برخوردار است تا جایی که پیامبر عظیم الشأن اسلام بر دستان کارگر بوسه می زند.
 سرلک ادامه داد: بدون تردید باید بگوئیم از جمله الزامات "جهش تولید" بعنوان مطالبه امام خامنه‌ای عزیز، تربیت نیروی کار مؤمن و متخصص می باشد که بحمدالله این ظرفیت عظیم نیروی انسانی در جوانان انقلابی ما وجود دارد. 
وی گفت: از دولتمردان انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی با اعتماد به نسل جوان زمینه ها و زیر ساخت های جهش تولید را فراهم سازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.