به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در شورای مسکن شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: زمین طرح ملی مسکن و قیمت و نوع واگذاری آن به متقاضیان در حال حاضر مشخص نیست و به نظر می‌رسد تا این مسائل حل نشود هیچ کلنگی به زمین زده نشود.

وی تصریح کرد: قیمت تمام شده و نرخ بهای دستگاه‌های خدمات رسان باید برای متقاضیان شفاف شود چرا که این پروژه به طور قطع در این دولت به اتمام نمی‌رسد.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه مسکن مهر برای همه بهترین تجربه است، ادامه داد: باید تمامی نواقص و معایب پروژه طرح ملی مسکن توسط کارشناسان امر مورد بررسی قرار گرفته تا مشکلات هر چه زودتر حل شود.

به گفته رحیمی، در اجرای هر مرحله از ساخت واحدها و اجرای پروژه باید نرخ تورم را هم در نظر گرفت و میانگین قیمت متری با نرخ تورم تعیین شود.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید در اجرای این طرح دقت و همت لازم را داشته باشند چون که نیامده ایم فقط طرحی بیهوده اجرا کنیم و برویم.

حبیب اله حدادی مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بروجرد نیز ادامه داد: هزینه‌های آب و برق و … از هزینه‌های زیرساخت‌های سایت بیشتر است و باید توان دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای طرح ملی مسکن در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: یک مخزن ۶ هزار متر مکعب آب برای ۳۵۰۰ واحد مسکونی بیش از ۷ میلیارد تومان و یا خطوط انتقال و حفاری چاه بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه در بر دارد که این میزان هزینه برای تولید آب طرح ملی مسکن در حال حاضر در هیچ کجا دیده نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.