امیر غفوری نژاد روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در اجرای این طرح ها حدود ۸۰ نفر کارمند نوسازی مدارس استان فعالیت دارند و در بحث نظارت پروژه ها برخلاف دیگر دستگاه‌های اجرایی که پروژه ها را به مشاوران واگذار می کنند، نوسازی مدارس استان از صفر تا ۱۰۰ درصد پروژه ها شامل  طراحی و نظارت را انجام خواهد داد.

وی با تقدیر از خیران مدرسه ساز که بیش از ۲۰ درصد از اعتبارات نوسازی استان را برای ساخت فضاهای آموزشی تقبل کرده اند گفت: پروژه سالن چند منظوره ورزشی نیز در منطقه ماسور با مشارکت خیرنیکوکار، علی گیوه چیان صورت خواهد گرفت که این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با زیربنای ۹۷۷ متر مربع در ابعاد ۲۰ در ۴۲ شامل رختکن، سرویس بهداشتی، دوش، سیستم تاسیسات استاندارد سکویی برای تماشاگران اجرا خواهد شد.

 غفوری نژاد افزود: سیل ۹۸ خسارات زیادی به فضاهای آموزشی استان وارد کرد که در این راستا حدود ۴۲۳ فضای آموزشی آسیب دیده و از این تعداد ۳۱۰ فضای آموزشی  در قالب یک هزار و ۷۵۵ کلاس درس آسیب جدی و تعداد ۱۱۳ فضای آموزشی دیگر تخریب شدند.

وی با اشاره به خسارات وارد شده به تجهیزات آموزشی در سیل اخیر بیان کرد: خوشبختانه با تلاش ها و اعتبارات جذب شده توانسته ایم تجهیزات مدارس سیل زده را در حال حاضر از دیگر مدارس استان هم مجهزتر کنیم.

غفوری نژاد با اشاره به گام دوم در سال ۹۸  که بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی بود، اظهار داشت:  در سال گذشته حدود ۲ هزار و۸۸۱ کلاس درس در قالب ۹۱۰ فضای آموزشی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به سیستم های گرمایشی مجهز شدند که با پیگیری های صورت گرفته تا شروع سال تحصیلی ۹۹ حدود یکهزار و ۳۳۹کلاس درس مجددا به سیستم گرمایشی مجهز خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.