داریوش جاوید چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با  همکاری واحد الکترونیک در حال برگزاری است و  برخی اختلال ایجاد شده به دلیل مشکلات زیرساخت شبکه کشوری است که با همکاری واحد الکترونیک و پشتیبان آموزش مجازی به‌زودی رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور تداوم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های درسی خود را به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اضافه کرد: این واحد به همت استادان و کارکنان توانسته ازنیمه اسفند ماه تا کنون ۲هزارو ۲۰۰هساعت کلاس آنلاین برگزار کند و بیش ار ۱۰۰ جزوه و کتاب توسط استادان برای استفاده دانشجویان در سامانه آموزش دانشگاه الکترونیک بارگزاری نماید.

وی ادامه داد: بسیاری از دانشجویان با استفاده از تلفن همراه در کلاس‌های آنلاین حاضر شده‌اند و از مطالب ارائه شده استفاده کرده‌اند.

رییس دانشگاه ازاد بروجرد یادآور شد: سایت آموزش این واحد به آدرس LMS۰۸.IAUEC.AC.IR در دسترس است و یک تیم پشتیبان متشکل از ۹ متخصص در زمینه کلاس‌های مجازی  در حال رفع مشکل اساتید و دانشجویان و خدمت‌رسانی و پاسخگویی به سؤالات آنان هستند.

جاوید گفت: البته دانشجویانی که دروس خود را در سامانه مجازی مشاهده نمی‌کنند کمی تحمل کنند، فایل اصلاحی به‌زودی برای سازمان مرکزی ارسال خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای اطلاع‌رسانی دقیق و سریع، کانال روابط عمومی دانشگاه را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم، بنابراین منبع اخبار و اطلاعاتی که در کانال رسمی دانشگاه قرار می‌گیرد قابل استناد خواهد بود و دانشجویان  اخبار و اطلاعات دانشگاه را فقط از کانال رسمی این دانشگاه پی گیری کنند چراکه مطالب سایر کانال‌ها مورد تائید دانشگاه نیست.

رییس دانشگاه ازاد بروجرد افزود: دانشجویانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به شرکت در کلاس‌ها نشده‌اند نگران غیبت نباشند ولی تلاش کنند برای اینکه از درس‌ها عقب نمانند بقیه جلسات را به‌صورت آنلاین در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.

جاوید اضافه کرد: دانشجویانی که هنوز موفق به انتخاب واحد نشدند فرصت دارند که تا سی‌ام فروردین، نسبت به انتخاب واحد یا اضافه کردن دروس اقدام کنند و درصورتی‌که دانشجویی انتخاب واحد نکند برای او مرخصی تحصیلی منظور خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.