احسان کامرانی روز سه شنبه در اولین نشست هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اظهار داست: تا زمان گذر از شرایط کنونی باید خدمات دانشجویی توسط بخش‌های واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان به طور منظم داده شده و پاسخگویی به آنان برای رفع کردن مشکل‌هایشان آنان در اولویت قرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ امسال سالی خاص محسوب می‌شود که همکاری بیشتر در زمینه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی همگان را می ‌طلبد شد و تنها راه عبور از وضعیت کنونی، رعایت بهداشتی در کنار کادر پزشکی و پرستاری است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان بیان داشت: تولید علم و حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل نو و توجه به گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان به‌خصوص تولید مواد بهداشتی در حوزه معاونت علوم پزشکی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و شیوع کرونا در جامعه اهمیت سرمایه‌گذاری بیشتر برای تولید کالاهای پزشکی از جمله مواد ضدعفونی‌کننده و سایر لوازم این بخش را نشان داد.

کامرانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حرکت منسجم‌تر و بهتر دانشگاه‌ها برای رسیدن به توسعه پایدار در ادامه منویات مقام معظم رهبری با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» را باید مد نظر داشته باشیم.

به گفته کامرانی؛ محقق کردن شعار «رونق تولید» ادامه و تکمیل فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در سال‌های پیش است که امسال نیز باید با مد نظر قرار دادن آن تأکیدها و حرکت در مسیر نوین جهش تولید سالی بهتر رقم بزنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.