کرم گودرزی روز دوشنبه با اعلام این خبر  افزود:  طبق مصوبه کمیته سلامت شرکت گاز لرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام خدمات این شرکت تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و نیازی به حضور مستقیم مشترکان در ادارات نیست.

وی اظهار داشت:  تماس تلفنی با مشترکان هر ناحیه، مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان لرستان به آدرس http://www.nigc-lorestan.ir و انتخاب گزینه میز خدمت و ارسال شماره اشتراک به سامانه پیامکی  ۲۰۰۰۶۶۱۹۴ روش های خدمات غیرحضوری هستند.

وی تاکید کرد: شماره تلفن ۱۹۴ نیز در صورت بروز حوادث و نیاز به خدمات امدادی پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان با تاکید بر عدم مراجعه مردم به ادارات گاز ادامه داد: تمامی خدمات پرداخت قبوض، تغییر نام، تغییر مکان و قطع و وصل مجدد  بصورت غیر حضوری ارائه می شود.

گودرزی گفت: فرایند کنتورخوانی، صدور و توزیع قبوض گاز شرکت جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت غیرحضوری و با مشارکت مشترکان انجام خواهد شد که با تماس تلفنی با مشترک و اعلام رقم کنتور توسط آنان صورتحساب این دوره صادر و از طریق پیامک برای آنان ارسال می شود.

وی افزود: مشترکان می توانند در صورت هر گونه پیشنهاد، پرسش و انتقاد  بصورت شبانه روزی از طریق  تماس با سامانه تکریم به شماره  ۳۳۲۱۰۰۱۰ و  ۳۳۲۱۰۰۲۰  و یا پیامک به ۳۰۰۰۴۸۴۸۸۴ نظرات  خود را ثبت کرده  و با دریافت کد رهگیری از نتیجه آن مطلع شوند.

وی تصریح کرد: مشترکان می توانند موارد را در صورت تمایل با مدیریت شرکت گاز لرستان به آدرس پست الکترونیکی modir@nigc-lorestan.ir در میان بگذارند.

هم اکنون ۹۹.۸ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۷ درصد خانوارهای روستایی واجد شرایط لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.