پیمان زارعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای حذف قبض کاغدی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان سروآباد هزینه ناشی از صرفه جویی در صدور و چاپ قبض کاغذی را صرف خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق محروم کرد.

وی افزود: ۲۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ریالی بیش از ۵۵۰ میلیون از محل این صرفه جویی تهیه و در بین دانش آموزان هفت مدرسه روستاهای محروم این شهرستان توزیع شد.

مدیر شرکت توزیع برق سروآباد یادآور شد: هر بسته نوشت افزار شامل سه دفتر، یک دفتر نقاشی، سه عدد مداد، یک بسته ۱۲ تایی مداد رنگی، یک عدد قلم تراش و یک عدد پاک کن بود که در بین دانش آموزان مدارس روستاهای تفلی، تازه آباد، خشکین، کمالا، ویسیان، بلبر و ماضی بن توزیع شد.

وی اضافه کرد: حذف قبوض کاغذی در شهرستان سروآباد از شهریور امسال آغاز شد و هزینه مصرف برق برای مشترکان به صورت پیامک به شماره تلفن همراه آنها ارسال می شود ضمن اینکه از شهریور تمام کنتورهای برق مشترکان تکخوان شده است.

حذف قبوض کاغذی آب، برق، گاز و تلفن از برنامه های مهم دولت در راستای کاهش هزینه های ناشی از صدور این قبوض است که براساس برنامه ریزی های انجام شده مشترکان برق از ابتدای مهرماه امسال به جای دریافت قبض کاغذی برق اطلاعات مصرف خود را از طریق پیامک دریافت می کنند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.