احمد فعله‌گری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۵۳۲ هزار مشترک گاز در استان، ۵۱۰ هزار مشترک معادل ۹۵ درصد، اطلاعات خود را در سامانه پیامکی این شرکت ثبت کردند.

وی به تلاش برای ثبت اطلاعات پنج درصد باقی مانده مشترکان در سامانه اشاره کرد و افزود: ثبت شماره تلفن همراه این تعداد مشترک به صورت حضوری توسط نیروهای کنتورخوان در شهرها و گازبان‌ها در روستاهای مختلف صورت گرفته است.  

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: بیشترین آمار ارسال اطلاعات مربوط به شهرهای سروآباد، دهگلان و دیواندره است که بیش از ۹۹ درصد مشترکان این شهرها در اجرای طرح حذف قبوض کاغذی مشارکت داشته‌اند.

فعله‌گری اضافه کرد: با هدف اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، همزمان با سراسر کشور از ۱۵ آذر امسال، قبض کاغذی حذف و ارسال صورتحساب گاز بهای مصرفی به شماره تلفن همراه مشترکان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز بدون دغدغه برای مشترکان استان انجام شود، گفت: مشترکان می‌توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۸۱۹۴ ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تاکید کرد: با مراجعه به آدرس www.nigc-kd.ir امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق سایت شرکت گاز استان کردستان فراهم است.

فعله‌گری اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز را موجب تکریم مشتری، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه‌ها دانست و افزود: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف کاغذ و جلوگیری از قطع هزاران اصله درخت خواهد شد.

کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۹ روستا است و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان به شبکه سراسری گاز متصل هستند.

۵۳۱ هزار و ۴۰۳ مشترک از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند که ۳۹۴ هزار و ۹۳۴ مشترک در شهرها و ۱۳۶ هزار و ۴۶۹  مورد در روستاها قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.