رییس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به وضعیت خطر برای بیماران خاص وصعب العلاج، سالمندان، زنان باردار و شیرده در اولویت دریافت بسته های بهداشتی قرار دارند.
حمید فرخ پور افزود: هشت هزارو ۹۴۲ خانوار با جمعیت چهارده هزارو ۹۹۳ نفر بدون محدویت، مشمول بیمه تکمیلی در شهرستان بروجرد هستند.

وی بیان کرد: پرداخت فرانشیز و هزینه های غیر بیمه ای، هزینه دارویی، تجهیزات ضروری، خدمات اورژانس، خدمات پارکلینیک، لوازم جانبی و توانبخشی درمانی، پرداخت کمک هزینه پرستاری مراقبت از بیماران نیازمند مراقبت از جمله خدمات قابل دریافت بیمه تکمیلی مددجویان است.
رییس اداره درمان و بهداشت کمیته امداد لرستان اضافه کرد: هم اکنون ۵۲۲ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد بروجرد قرار دارند.
احمد دیناروند مسوول درمان کمیته امداد بروجرد نیز به برنامه‌های این نهاد برای تامین سلامت مددجویان در مقابل ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و انتقال پیام‌های بهداشتی به مددجویان آغاز شده و همچنین تهیه مواد ضدعفونی کننده در ورودی های این اداره و تهیه اقلام آموزشی و بهداشتی برای حمایت از مددجویان در این زمینه انجام شده است.
وی گفت: بلافاصله بعد از اعلام مراجع رسمی مبنی بر شیوع بیماری در استانهای همجوار ستاد مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد.

دیناروند افزود: با تشکیل این ستاد ، ایمن سازی ساختمان های اداری با ضد عفونی مکان های پر خطر و سطوح تماس، آگاه سازی  کارکنان، تامین اقلام ضد عفونی و دستکش یکبار مصرف برای مراجعین صورت گرفت.

وی گفت: همچنین تمهیدات  لازم برای کاهش غیر ضروری مراجعین با ارائه خدمات الکترونیکی از دیگر برنامه های این نهاد در سطح اداری بود که به منظور پیشگیری از کرونا انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.