محمود بادله روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حامیان از 500 هزار ریال بسته به نیت تا هر میزانی که توانایی دارند هر ماه به ایتام کمک می کنند.
وی افزود: در حال حاضر 6 هزار و 287 یتیم در استان زیر پوشش این نهاد هستند که از کمک های 24 هزار و 419 حامی برخوردار می شوند.
بادله گفت: این در حالی است که دو هزار و 331 حامی در سال گذشته جذب شده اند.
وی اظهار داشت: از مجمع حامیان استان هفت هزار و 615 نفر بومی بوده و مابقی از خارج استان و کشور حمایت از فرزندان زیر پوشش این نهاد را برعهده دارند.
بادله گفت: هم اینک از مجموع فرزندان زیر پوشش این نهاد سه هزار و 171 نفر از ایتام و دو هزار و 780 نفر از فرزندان محسنین، دارای حامی هستند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: در این میان 17 یتیم و 319 نفر از فرزندان محسنین تاکنون از حامی بهره مند نشده اند و نیازمند کمک خیران هستند.
به گزارش ایرنا؛ هم اکنون 33 هزار خانواده با جمعیت 53 هزار نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات کمیته امداد هستند که بیش از 47 درصد این خانوارها، در مناطق محروم سکونت دارند.
6 هزار و 500 نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد، فرزندان یتیم و محسنین، 17 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار و 30 هزار نفر نیز سالمندان هستند.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد و به لحاظ شاخص درآمدی، جزو چند استان آخر کشور است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.