به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین افزود: دولت فعلی آمریکا بر این باور است که هزینه حضور آمریکا در هر منطقه برعهده همان منطقه است و همین امر در تشدید جنگ اقتصادی منطقه اثر گذاشته است.
وی در خصوص راههای پیروزی در جنگ اقتصادی نیز خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و افزایش قدرت خرید مردم مهم تر از کاهش تورم است که باید مورد توجه دستگاه ها قرار گیرد.
وی اظهار داشت: اگر در جامعه تورم صفر هم باشد، مردم باید اشتغال داشته باشند و بدون شغل رقم تورم اهمیتی ندارد که کمیته امداد در این رابطه اقدامات اشتغال و ازدواج را در دستور کار قرار داده است.
وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال، فراهم کردن شرایط ازدواج و اعطای مواهب اجتماعی از مهمترین الویت های کمیته امداد است که امیدواریم این اقدامات با توان هرچه بیشتر استمرار یابد.
زاهدی به برآورده کردن آرزوهای افراد نیازمند تاکید کرد و گفت: برخی آرزوها همانند حضور در بارگاه مقدس امام رضا (ع) یا حرم حضرت معصومه (س) از مهمترین اقداماتی است که دستگاه های حمایتی همانند کمیته امداد می توانند آن را به بهترین نحو برای افراد نیازمند محقق سازند.
وی به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: اقدامات کمیته امداد باید همواره با نگاه و لطف عاطفی باشد و این نگاه پر مهر همواره باید توسط کارکنان رعایت شود.
زاهدی خدمت کردن به مردم را یک نعمت بزرگ الهی عنوان کرد و گفت: بنا به فرمایش امیرالمومنین همین که مردم به یکدیگر نیاز دارند یک نعمت است و حمایت های بیشتر نیز باید همواره بر اساس همین آموزه ها پیگیری شود.
استاندار قزوین به تفاوت جامعه هدف کمیته امداد با سایر افراد نیازمند جامعه اشاره کرد و گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد از همه جا ناامید هستند و اقدامات این نهاد امروز یک لطف و موهبت الهی به این افراد است.
وی یادآور شد: کمک به زنان سرپرست خانوار و یتیمان و از کار افتادگان آجر و پاداش بزرگی دارد که امروز مورد عنایت کارکنان خدوم کمیته امداد قرار گرفته است.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.