علیرضا نخعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با تدبیر اداره آموزش و پرورش الیگودرز و با توجه به کمبود ماسک از هفته گذشته تاکنون  روزانه بیش از ۶۰۰ماسک در این هنرستان تولید و بصورت رایگان توزیع شده است.

وی  اظهار داشت:  با حمایت های انجام گرفته در تهیه پارچه و لوازم مخصوص مورد نیاز، تولید ماسک از هفته گذشته توسط دبیران خیاطی هنرستان حضرت خدیجه کبری و دبیران و هنرآموزان هنرستان کوثر الیگودرز آغاز شده وروزانه ۶۰۰ ماسک توزیع می شود.

نخعی عنوان کرد: توزیع رایگان این تعداد ماسک تاکنون به مراکز بهداشتی و بیمارستانهای امام جعفر صادق(ع)، بیمارستان شهید ولیان، مدارس شهرستان، مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و همچنین به افراد داوطلب در پاکیزه کردن معابر شهری انجام گرفته است.
وی  گفت: بعد از اجرای موفق تولید ماسک و اعتماد مسئولان بهداشتی شهرستان هم اکنون تولید لباس مخصوص بیمارستان(گان) نیز با اعتماد به قشر متعهد فرهنگی در هنرستانهای مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مسئولان علوم پزشکی لرستان تاکنون ۱۸ نفر در استان مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شده که از این تعداد تست کرونای یک کودک نیز مثبت گزارش شده است.

سن مبتلایان به این ویروس در لرستان ۲۰ تا ۸۰ سال است و از این مجموع سه نفر تاکنون جان باختند هشت نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند، هفت نفر هم اکنون تحت مراقبت‌ هستند.

 ۶۰ نفر مشکوک به بیماری کرونا در لرستان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.