مرتضی کاییدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: براساس اطلاعیه هواشناسی و اخطاریه های ستاد مدیریت مبنی بر بارش های شدید و سیل آساو احتمال طغیان رودخانه های کشکان وسیمره ،ساکنان روستاهای ملاوی، مورانی، بابازید، خرسدر، چم مهر، چم گز و چم گرداب جهت جلوگیری از هرگونه اتفاق جانی و مالی نسبت به تخلیه روستا اقدام کنند.

بخشدار مرکزی پلدختربا بیان این که حوزه کشکان کانون بحران است گفت:با توجه به تخریب بخشی از دیواره ساحلی و عدم تکمیل آن تاب آوری رودخانه کشکان به طور محسوسی کاهش یافته که در صورت طغیان رودخانه ،ضلع غربی شهر پلدختربا مشکل مواجه می شود.

وی با بیان این که دیواره ساحلی در روستاهای بابازید و چم مهر تکمیل نشده است افزود: این روستاها هشدارهای ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند و اسباب و اثاثیه ، اسناد ، مدارک ، خودرو ، تراکتور و احشام خود را به محل های امن انتقال دهند.

کاییدی با بیان این که برخی بیمه ها از بیمه نمودن خانه ها و خودرو ها افراد در معرض سیل پلدختر خودداری می کنند یادآورشد: بیمه برکت آمادگی این کار را دارد و مردم می توانند به این بیمه مراجعه کنند.

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: ۱۸ تیم راهداری و ۲۱ تیم عملیاتی برق در مناطق مختلف شهرستان به علت شرایط بحرانی به حالت آماده باش مستقر هستند.

کاییدی یادآورشد: ساکنان روستاهای بخش مرکزی در معرض سیل می توانند لوازم و اسباب و اثاثیه زندگی خود را  به سایت های سیل زدگان در روستاهای مورانی ، بابازید ، خرسدر، چم مهر و چم گز که نیمه تمام است انتقال دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.