علی کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه قوی با بارش‌های سیل آسا به شهرستان طی ۴۸ ساعت آینده جمعیت هلال احمر سه پایگاه امدادی شامل پایگاه امدادی جاده
تنگ فنی، مرکز اداری و پل زال جهت خدمت رسانی به هموطنان مستقر و از سوم اسفندماه جاری تا پایان سامانه بارشی پیش رو در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: چادر مسافرتی، پتو، موکت و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در انبارهای جمعیت هلال احمر دپو شده است و مشکلی از نظر خدمات رسانی وجود ندارد.

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: علاوه بر تیم‌های امدادی کارکنان این جمعیت در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز هموطنان می‌توانند با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس حاصل کنند.

کیانی افزود: جمعیت هلال احمر پلدختر پنج مدرسه شامل ۲ مدرسه در ضلع غربی و سه مدرسه در بخش شرقی شهر پلدختر جهت اسکان اضطراری شهروندان در معرض سیل را پیش بینی و تجهیز کرده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم است، یادآور شد: ساکنان مناطقی از شهر و روستا که در معرض خطر سیل قرار دارند و به آنها هشدار داده شده که منازل خود را ترک کنند، می‌توانند در اماکن تعیین شده دبیرستان شهید شکارچی و مدرسه استثایی در ضلع غربی و مدرسه امام حسن (ع)، ادب و دانش در ضلع شرقی شهر پلدختر اسکان یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.