سرهنگ حسین روح افزا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: جوانان جهادی در 14 نقطه از شهرستان زرندیه به خصوص در روستاهای با جمعیت 50 تا 120 نفر با هماهنگی مسئولان در زمینه ساخت مسجد، مدرسه، غسالخانه، امور فرهنگی، پزشکی و درمانی خدمات رسانی می کنند.
وی اظهار کرد: این جوانان با انگیزه زدودن محرومیت از روستاها و نقاط کم برخوردار با تخصص های مختلف در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم خدمت رسانی می کنند.
سرهنگ روح افزا ادامه داد: گروه های جبهه جهادی منتظران خورشید از تهران و گروههای جهادی فائزون شهرستان زرندیه در 2 روز به اهالی روستای اسماعیل آباد خدمت رسانی می کنند.
وی گفت: اردوهای جهادی از برکات انقلاب اسلامی برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم کشورمحسوب می شود و هدف این گروه ها نیز ایجاد تحولات عمرانی و خدماتی در روستاها برای ایجاد انگیزه در روستائیان است .
سرهنگ روح افزا با بیان اینکه نیروهای ارتش نیز با گروه های جهادی همراهی می کنند، افزود: امروز در روستای اسماعیل آباد نیروهای ارتش در کنار مردم و گروه های جهادی فعالیت می کنند.
انجام برنامه های فرهنگی و خدمات رسانی در بخش های بهداشتی، درمانی، مسابقات ورزشی از برنامه های 2 روزه اردوهای جهادی در روستای اسماعیل آباد است..
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان است.
6539/4896/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.