محمدرضا صفی خانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد ژل تولید واحدهای داخلی استان است که در حال حاضر به صورت سه شیفته فعال شده اند و تلاش می شود بازار استان برای ژل ضدعفونی کننده کمبود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه توزیع این مواد بر عهده علوم پزشکی است تصریح کرد: همچنین سه کارخانه تولید الکل استان نیز بر حسب نیاز سه شیفته فعال هستند و پیش بینی می شود با همکاری مردم و توزیع مناسب این اقلام، بازار الکل و ژل در استان به زودی سامان یابد.

وی با بیان اینکه نباید به صورت آزاد توزیع شود اظهار داشت:‌ به تمامی داروخانه ها و واحدهای تولید الکل و ژل استان اعلام شده تمامی موجودی خود را تا پایان هفته جاری عرضه کنند.

صفی خانی ادامه داد: توزیع این اقلام طی هفته آینده بر اساس پروتکل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود و صمت استان پیشنهاد داده این  مهم توسط خانه های بهداشت انجام شود چراکه اطلاعات سلامت و شرایط جسمانی شهروندان در این مراکز وجود دارد و می توان اقلام بهداشتی را با اولویت افراد در معرض خطر بالا و همچنین با ساماندهی دقیق عرضه کرد.

وی اضافه کرد: هرگونه توزیع الکل و ژل ضدعفونی خارج از این دایره تصمیم گیری قاچاق محسوب و به شدت با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.