مهدی محمدی روز جمعه در حاشیه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مدرسه مالک اشتر بروجرد افزود: تخلفات خاصی در امر برگزاری انتخابات در شهرستان بروجرد نداشته ایم.

وی اظهار داشت: درمورد تخلفاتی که تاکنون در امر برگزاری انتخابات گزارش شده که تعداد آنان اندک است شعبه ویژه ای در دادسرا تشکیل شده که بعد از برگزاری انتخابات به جرائم رسیدگی خواهد شد.

دادستان بروجرد گفت: از ابتدای شروع روند انتخابات در شهرستان بروجرد کلیه تحرکات نامزدها رصد و تخلفات رسیدگی می شود.

محمدی افزود: به کلیه نامزدها توصیه می کنیم که به قانون احترام بگذارند و اعتراضات خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: مشارکت حداکثری تیری به سمت دشمن است.

سرهنگ مجید سوری افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات دوستان انقلاب را شاد و دشمنان نظام را مایوس خواهد کرد.

وی اظهار داشت: انتخابات دوستان انقلاب را شاد و دشمنان نظام را مایوس خواهد کرد.

وی بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم است که حضور مردم پای صندوقهای رای باعث می شود توطئه دشمنان خنثی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: بسیاری از نیروهای بسیج و سپاه در امر برقراری نظم و امنیت صندوق های اخذ رای مشارکت دارند و تا پایان برگزاری انتخابات در کنار مردم هستند.

۲۴۳ صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده که به صورت ثابت و سیار آرای مردم این حوزه انتخابیه را جمع آوری میکنند.

 ۲۸۳ هزار تن از مردم شهرستان بروجرد در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای دادن هستند که ۱۳هزارو ۲۳۰ نفر آنها برای نخستین بار در انتخابات شرکت میکنند.

۳۹ داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجرد تایید صلاحیت شدند که از این تعداد تاکنون ۱۴ تن انصراف داده اند و هم اکنون رقابت بین ۲۷ نامزد انتخابات در حال برگزاری است.

شهرستان بروجرد با حدود ۴۰۰ هزار تن جمعیت دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.