به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی امروز سه شنبه در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه در قالب طرح «تاپ»، هماهنگی بین دانشگاه و صنعت را برای انجام پژوهش‌های عملیاتی محور که منجر به رونق تولید شوند باید تقویت کنیم، گفت: همچنین، پژوهش‌های کاربردی دانشگاهی باید در راستای تولید محصولات قابل رقابت در اقتصاد باشند.

وی، تصریح کرد: تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۹۸ تعداد ۸ هزار بنگاه صنعتی در سطح کشور در طرح «تاپ» ثبت نام کرده‌اند و تا همین تاریخ، تعداد ۳ هزار عضو هیئت علمی و محقق دانشگاهی در کشور در این طرح ثبت نام کرده‌اند که البته توقع ما این است که تعداد بیشتری از محققان و پژوهشگران دانشگاهی برای تقویت هرچه بیشتر طرح تاپ در سامانه تاپ، ثبت نام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: در استان لرستان نیز تاکنون، تعداد ۲۹ واحد صنعتی در طرح تاپ ثبت نام کرده و اطلاعاتشان را در این سامانه وارد کرده‌اند.

صفی خانی، افزود: رویکرد ما این است که از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها، هرچه بیشتر در بخش‌های صنعت استان استفاده شود، همه باید تلاش کنیم استان لرستان به عنوان یک استان موفق در اجرای طرح تاپ در سطح کشور، مطرح شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.