حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر دوشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: حضور در جشن‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن نشان داد مردم پشتیبان نظام هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان نظام اسلامی است و مشارکت مردم در آن جایگاه ویژه ای دارد افزود: انتخابات یک عطیه الهی است و مردم باید حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن را با مشارکت در انتخابات تکمیل کنند.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: معنا ندارد کسی با انتخابات قهر کند و حضور مردم یک امر ضروری است همچنین کسی نمی‌تواند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف است چراکه امر مهم قوه مقننه با انتخابات شکل می‌گیرد و قوه های قضائیه و مجریه به دنبال آن انجام وظایف می‌کنند.

وی افزود: انتخابات خوب وظیفه مجریان است و با اقدامات خود باعث برگزاری انتخابات خوب می‌شوند و با تجربیات ۴۰ ساله انتظار می‌رود ابن اقدام مهم بخوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: انتخاب خوب هم توسط مردم صورت می‌گیرد و باید کسی را انتخاب کنند که خودش را وقف مردم کند.

وی با بیان اینکه منتخبین باید خود را وقف مردم کرده و هیچ منفعتی نداشته باشند گفت: باید اقدامات منتخبین در راستای احقاق حق عموم باشد، مجریان و ناظران باید از برگزاری انتخابات مراقبت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اقدامات خوبی انجام شده است و باید به این بیانیه مهم که از سوی مقام معظم رهبری تهیه شده عمل کرد و نباید بگذاریم در حد خواندن باقی بماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.