عبدالسلام مام‌عزیزی روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن اشنویه اظهار داشت: ایران اسلامی همواره در برابر تهدیدهای آمریکا، شجاعانه ایستادگی کرده و هرگز تسلیم نشده است.

وی اضافه کرد: ایران تنها کشوری است که بعد از مدت‌ها توانست جواب قاطعانه به امریکا داده و پایگاه‌های آنان را مورد حمله قرار دهد که این امر افتخار بزرگی است.

وی هدف آمریکا از اعمال تحریم‌ها و جنایات علیه مردم ایران را مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام عنوان کرد و ادامه داد: پایه‌های این انقلاب با درایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی و همبستگی ملت شریف ایران، روز به روز مستحکم‌تر می‌شود.

سرپرست فرمانداری اشنویه با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی این شهرستان در راهپیمایی امروز گفت: این راهپیمایی نماد وحدت و انسجام ایرانیان از هر گروه و سلیقه سیاسی، فرهنگی، طبقاتی، دینی و مذهبی است که انقلاب، کشور و امنیت را در ایران اسلامی بیمه کرد.

«مام‌عزیزی» ادامه داد: دشمن از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده‌بود که حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمرنگ کند ولی امروز این سیل خروشان میلیونی مردم در سراسر کشور در این راهپیمایی نشانه اعتقاد عملی به آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا پس از گذشت ۴۱ سال است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور امام جمعه، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی ، اقشار مختلف مردم و مسوولان، دانش‌آموزان و معلمان در هوای سرد و زمستانی اشنویه برگزار شد.

در این مراسم سرود جمعی از دانش‌آموزان اشنویه‌ای نیز برگزار و در پایان قطعنامه این راهپیمایی نیز قرائت شد.

همه‌ساله در ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرهای ۴۶ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت این استان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.