به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» روز پنجشنبه در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر خمین، افزود: شبهه افکنی نسبت به ارزشهای نظام در نسل جوان توطئه دشمن است که باید با هوشیاری این دسیسه ها را نقش برآب کرد.
وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای این انقلاب برای نسل های آینده ساز تبیین و تشریح و اقدامات ارزشمند و دستاوردهای انقلاب با دوران قبل ازپیروزی انقلاب مقایسه شود.
امام جمعه خمین اظهار داشت: دشمنان نظام می دانند که ملت انقلابی ایران باوجود سلایق مختلف سیاسی، متحدتر از گذشته پای آرمان ها ایستاده و از ارزش ها و داشته های دینی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود دفاع می کند.
حجت الاسلام حسینی پور تاکید کرد: به منظور گرامیداشت 40 سالگی انقلاب باید توانمندی ها با قوت بیشتر مطرح شود و با بیان آن ها مردم را امیدوارتر ساخت.
وی افزود: آموزش و پرورش نقش موثری را در این زمینه ایفا می کند و ارزش های انقلاب اسلامی در این نهاد آموزشی های با شیوه ای جذاب بیان شود.
فرماندارخمین نیز در این نشست گفت: 13 کمیته زیر مجموعه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تبیین هرچه بیشتر دستاوردها ی انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل شده است.
«احمد طهرانی» افزود: محور شعارهای ایام الله دهه فجر امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعار افتخار به گذشته و امید به آینده است.
وی خاطرنشان کرد: توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه های ویژه برای از بین بردن نا امیدی و تبیین توطئه های دشمنان از محورهای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
فرماندارخمین ادامه داد: دشمنان نظام با اعمال سخت ترین تحریم ها و ترویج فضای نا امیدی در جامعه تلاش می کند کشور را به عقب ببرد در حالیکه ملت هوشیار همواره پای انقلابشان هستند.
طهرانی با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با شهادت حضرت فاطمه(س)گفت: برنامه ریزی کمیته های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر با محوریت شهادت این بانوی بزرگوار باشد.
طهرانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه وحضور مردم به پیروزی رسید، گفت: انسجام و اتحاد بین مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان در سخنرانی های برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گیرد.
وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب درحوزه های مختلف به منظور افزایش آگاهی جوانان از دستاوردهای انقلاب در این شهرستان برگزار می شود.
فرماندار خمین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دهه بصیرت، ادامه داد: حضور گسترده مردم در برنامه های این دهه توطئه دشمنان نظام را خنثی می کند.
طهرانی تاکید کرد: ایجاد نارضایتی در جامعه نسبت به نظام و مسئولان راهبرد دشمن برای ضربه زدن انقلاب است و بصیرت مردم و تدبیر مسئولان در ایجاد رضایتمندی جامعه ضروری است.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است.
/7277/9930/6013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.