به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز جمعه همراه فرماندار ساوه با حضور در شعبه سرکار توکلی پس از انداختن رای به صندوق، افزود: حضور هدفمند مردم در انتخابات بیانگر اعتماد ملت به نظام اسلامی و لبیک به مقام معظم رهبری است
وی توضیح داد: پیام انتخابات به دوستان این است که ملت ایران با گذشت حدود چهار دهه از انقلاب با نشاط و انگیزه مضاعف پای انقلابشان ایستاده اند و به آرمان های والای امام راحل و شهدا پایبند هستند.
امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد:پیامی که دشمن باید از حضور معنادار مردم در انتخابات دریافت کند این است که هرچه تهدید و تحریم افزایش یابد، حضور ملت مسلمان ایران در صحنه بیشتر می شود.
حجت الاسلام حسینی، استحکام نظام و انتخاب مدیران شاداب و پرتوان را از نتایج انتخابات برشمرد و بیان کرد: افراد انتخاب شده با نیروی دوچندان وارد کارزار خدمتگزاری به مردم می شوند.
وی توصیه کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات، نامزدها، طرفداران آنام و مسئولان باید به قانون تمکین کنند تا خواست دشمنان برای گشودن روزنه ای در ایجاد آشوب محقق نشود.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز پس از رای دادن گفت: اقشار مختلف مردم این شهرستان ازجمله جوانان، دانشجویان، بازاریان، کارگران و کشاورزان از نخستین ساعات صبح یکدل و متحد در شعبه های رای گیری حاضر شده و به ندای رهبری لبیک گفته اند.
محمد بهاروند افزود: مردم نشان داده اند همچنان حافظ و حامی ارزش ها و اصول انقلاب هستند و از دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی و با بصیرت محافظت می کنند.
وی تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور مردم باعث قوام و دوام نظام اسلامی در صحنه داخلی و بین المللی است و ملت نیز به خوبی این پیام را دریافت کرده وحضور پرشوری در این رویداد سیاسی دارند.
وی گفت: فضای آرام و با نشاطی در انتخابات ساوه حکمفرماست.
بهاروند ادامه داد: انتظار می رود با اعلام نتایج نهایی،رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و نامزدها و طرفداران آنان با وحدت و انسجام در راستای توسعه و اعتلای کشور گام بردارند.
بیش از 890 داطلب برای کسب حدود 400 کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستای ساوه رقابت می کنند.
انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه و 128 روستای این شهرستان برگزار می شود و حدود چهار هزار نفر در حوزه های نظارت، اجرایی و انتظامات کار برگزاری انتخابات 29 اردیبشهت ماه در این شهرستان را بر عهده دارند.
24 مرحله برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در ساوه تمام الکترونیکی است و برای شهرهای آوه، نوبران، غرق آباد و روستاهای شهرستان نیز 23 مرحله الکترونیکی و تنها مرحله شمارش آرا به صورت دستی انجام می شود.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.