به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی سرهنگ علی قاسمی در حاشیه یک جلسه کاری گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، انتخابات دمیدن خون تازه به پیکره نظام و انقلاب است و مردم با مشارکت حداکثری خود عهدی جدید با نظام جمهوری اسلامی می بندند .
وی افزود : انتخابات مظهر شکوه و عظمت و هیبت ملت بزرگ ایران است که در مقابل تهدید و یاوه گویی های دشمنان بازدارنده است .
فرمانده سپاه استان اضافه کرد : بنابراین درخواست ما از مردم غیور و شهید پرور استان این است که همانند گذشته حضور پررنگ و با نشاط پای صندوق های رأی داشته باشند .
وی یادآور شد: خراسان جنوبی از لحاظ درصد مشارکت در انتخابات گذشته همیشه جزو استان های برتر بود که انشاء الله با همت مضاعف مردم ، این افتخار نیز دوباره نصیب استان خواهد شد .
سرهنگ قاسمی اظهار کرد : نکته مهم بعدی انتخاب اصلح است ، سرنوشت چهار سال کشور در اختیار رئیس جمهوری قرار می گیرد، اگر شخصی با ویژگی هایی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند بر مسند ریاست جمهوری کشور تکیه بزند بسیاری از مشکلات فعلی از جمله مشکلات اقتصادی حل خواهد شد .
وی یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال خود در حرم مطهر رضوی تاکید کردند راه حل مشکلات کشور مدیریت متدین انقلابی و کارآمد است، مدیریت انقلابی باید در انتخاب اصلح مد نظر مردم بزرگوار قرار گیرد .
وی ادامه داد : همین خصوصیات در خصوص نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا مورد تاکید است و انشاء الله افرادی انقلابی متدین و کارآمد توسط مردم در شوراها انتخاب خواهند شد .
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در پاسخ به سوالی در خصوص امنیت و سلامت انتخابات گفت : به مردم خراسان جنوبی اعلام می کنم، بسیجیان غیور و بیدار دل استان در کنار نیروهای انتظامی برای برگزار انتخاباتی امن و آرام در صحنه هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: به نیابت از نیروهای انتظامی و بسیجیان استان این اطمینان خاطر را می دهم که انتخابات فردا مانند همه انتخابات های گذشته در کمال صحت و امنیت برگزار شده و سخنان دروغین دشمنان داخلی و خارجی خنثی خواهد شد .
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.